1. Kaubavalik
Esilehel on välja toodud kõige paremad pakkumised. Ülevalt leiate poe otsingumootori ja menüüst saate valida Teile vajaliku kaubagrupi.
Igas kategoorias avaneb Teile kaubafilter, kus saate täpsustada oma otsingut.
Kui te leidsite teid huvitava kauba ja hind sobib teile, siis Te võite asetada kauba ostukorvi, vajutades nuppu "Lisa korvi". Seejärel, võite edasi valida kaupa. Kui te olete kaubavaliku lõpetanud, siis vajutage paremal üleval nuppu "OSTUKORV"
Selleks, et teieni tuua kaup parimate hindadega, ostame kaupa sisse erinevatest ladudest üle Euroopa ja USA. Meie partneriteks on samuti mitmed Eesti ettevõtted.
2. Registreerumine
Te ei pea registreeruma, et osta kaupu. Tehke seda, kui te soovite jälgida oma tellimusi ja saada hinnaalandust. Kui te olete esimest korda tellimas, siis peale "Ostukorvi"-s nupu "EDASI" vajutamist, palutakse teil sisestada oma e-maili aadress, peale seda ka nimi ja tarne aadress. Seejärel vajutage REGISTREERUN. Seejärel JÄRGMINE
Juhul, kui te olete juba eelnevalt registreerunud, siis seda protseduuri ei ole vaja uuesti teha, lihtsalt logige sisse oma kasutaja emailiga ja parooliga.
3. Tarneviisi valik
Valige teile sobiv tarneviis. Kuna meie tarnijateks on erinevad firmad üle Eesti ja Euroopa, siis võib tarneaeg varieeruda 1 (Eesti) kuni 14 päevani (Saksamaa muud Euroopa laod). Kuid igal juhul, anname me teile teada, millal kaup saabub. Tarkvara koodide ja kinkekaartide puhul valige tarneviisiks kindlasti "KINKEKAART". Koodid toimetam Teile kohale e-mailiga
4. Makseviis
Valige teile sobiv makseviis. Kõige mugavam on kasutada PANGALINK-i. Pangalingi teenust teostab Swedbank, SEB Pank, LHV ja Nordea pank see on turvaline ja lihtne.
Arvega tasumise puhul, tuleb Teie emailile tellimuse kinnitus, ja hiljem ka Arve, mille eest saate tasuda oma pangast ülekandega. Samuti saate Te tasuda PAYPAL kontot kasutades.
Kuni 100 EUR-ste ostude puhul saate tasuda kauba eest kättesaamisel, kas sularahas, kaarditerminaliga või SMARTPOSTI terminalis. Juhul kui soovite tasuda kaardiga kättesaamisel, valige makseviisiks KAARDIMAKSE ja tarneviisiks ESINDUS või SMARTPOST.
NB! Juhime tähelepanu asjaolule, et PAYPAL-ga ei saa tasuda iTunes kinkekaartide eest. Kõik maksed PAYPAL-ga mis on tehtud kinkekaartide eest, me tagastame teie PAYPAL kontole ja jääme ootama Teie pangaülekannet. Tuleks arvestada, et Paypal-ga tasumine toimub USD valuutas ja lisandub Paypal tasu 3.4%.
5. Kauba transport
Kauba transport toimub reeglina peale arve tasumist DPD kulleriga või Smartpostiga. Kauba saadame Teile teele kohe, kui kaup on vüi jüuab meie lattu. Kallima ja mitte laokauba puhul on meil õigus küsida ettemaksu kuni 100%, olenevalt kaubast.
6. Tellimuse täitmine
Tellimuse täitmise asjaoludest teavitame teid automaatsete emailidega.
7. Garantii
Kõikidele toodetele kehtib aastane tootja poolne garantii, kui ei ole märgitud kauba kirjelduses teisiti.
8. Pretensiooni esitamise õigus
Tarbijale (eraisikule) kehtib VÕS ettenähtud 2 aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
Pretensioone ja avaldusi saate te esitada emailiga: support@iLike.ee
NB! Kui teil on küsimusi helistage palun 53007007, oleme meeleldi valmis teid juhendama ja konsulteerima. Täname teie usalduse eest!